پس از قطعی چند ساعته اختلال آفیس 365 مایكروسافت برطرف شد آفیس ۳۶۵، تیمز و برخی دیگر از سرویسهای آنلاین مایكروسافت بعد از اختلال چندین ساعته ای كه روز دوشنبه تجربه كردند، به وضعیت عادی برگشتند. به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، سخنگوی مایکروسافت این اختلال را که روی اکسچنج آنلاین هم تأثیر گذاشت تایید نمود اما درباره علت آن توضیحی نداد. مشکلات بعضی از این سرویسها اوایل روز دوشنبه از جانب داون دیتکتور گزارش شد که گزارشهای کاربران از مشکلات را جمع آوری می کند. گزارشهای مذکور نشان داده است که قطعیها قبل از اقدام گروه احیای مایکروسافت، چندین ساعت ادامه داشته است اما سرانجام مشکلات مذکور برطرف شدند. بسته آفیس ۳۶۵ محبوب مایکروسافت شامل ورد، پاورپوینت و اکسل در یک سرویس اشتراکی آنلاین است. تیمز هم یک ابزار چت و همکاری است که با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده است. این اختلال مشابه اتفاقی است که هفته گذشته برای کاربران ابزارهای بهره وری ابری G Suite گوگل روی داد. بر اساس گزارش بلومبرگ، اختلال و خرابی سرویسهای آنلاین هم اکنون مشکلات بیشتری برای کاربران بوجود می آورد چونکه خیلی از افراد در حال دورکاری و یادگیری از راه دور هستند. خیلی از مدارس و سازمانهای آموزشی که به دنبال شیوع پاندمی ویروس کرونا به برگزاری کلاسها از راه اینترنت روی آورده اند، اتکای بالایی به خدمات مایکروسافت و گوگل دارند. منبع: تجهیزات جانبی 1399/07/08 23:29:47 5.0 / 5 1224 تگهای خبر: آموزش , ابزار , اینترنت , تجربه این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط از طهرانی مقدم تا ماهواره های بومی روایت ایران در صنعت هوافضا ناسا یک ماهواره دانشجویی را به فضا می فرستد یک پاکستانی نخستین بازدیدکننده بین المللی از ایستگاه فضایی چین خواهد بود حمایت ایرانسل از همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری فاوا نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۳ فرستادن بازخورد