معاون روابط كار وزارت تعاون:

شفافیت و دولت الکترونیک راه مبارزه با فساد است

شفافیت و دولت الکترونیک راه مبارزه با فساد است

به گزارش تجهیزات جانبی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: یکی از طریق های مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و استقرار دولت الکترونیک است که این مورد به خوبی در حوزه بیمه بیکاری اجرایی شده است.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی حسین رعیتی فرد» در نشست ویدیو کنفرانسی آموزش زیرسامانه بیمه بیکاری ضمن اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند درخواست در این خصوص اظهار داشت: متقاضیان بیمه بیکاری، دیگر دغدغه ای برای پیگیری و طولانی شدن فرایند رسیدن به مطالبات خود ندارند.
وی افزود: بررسی روندهای برقراری مقرری بیمه بیکاری در گذشته نشان داده است که ضوابط و مقررات نادیده گرفته شده بود که با طراحی و استفاده از این سامانه هوشمند، اقدامات بسیار مثبتی در این حوزه انجام شد.
رعیتی فرد ضمن قدردانی از تلاشهای مدیران و کارشناسان این حوزه که توانستند با برنامه ریزی خوب و صدمه شناسی بموقع، این نسخه را در بستر الکترونیک و هوشمند ایجاد کنند، ابراز امیدواری کرد تمامی واحدهای ستادی و اجرایی این زیرسامانه را الگوی خود قرار دهند.
در ادامه این نشست، مدیر کل پشتیبانی از مشاغل و بیمه بیکاری این وزارت خانه ضمن اشاره به عملیاتی شدن ساختار بیمه بیکاری به صورت الکترونیکی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه روابط کار و به کمک فناوری وزارت متبوع، زیرسامانه های معرفی به سازمان فنی و حرفه ای، حضور و غیاب و نهضت سوادآموزی را عملیاتی نماییم.
«مسعود بابایی» تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سه زیرسامانه در آینده ای نزدیک، تمام ساختار بیمه بیکاری به صورت کامل، در چارچوب الکترونیکی فعال می شود.
بابایی به الکترونیکی شدن حوزه پشتیبانی از مشاغل اشاره نمود و اضافه کرد: زیرساخت های اولیه الکترونیکی شدن این حوزه هم طراحی شده و امیدواریم در چارچوب یک سیستم پویا ساماندهی گردد.
وی ضمن اشاره به مزایای الکترونیکی شدن حوزه پشتیبانی از مشاغل عنوان کرد: با الکترونیکی شدن این بخش، می توانیم با ورود اطلاعات به صورت برخط و در لحظه در تمامی شهرستان ها و نمایندگی های ادارات کل و تحلیل توسط نرم افزار تمامی مراحل در حوزه و واحدهای زیر پوشش را پایش نماییم.


منبع:

1400/09/14
22:04:37
5.0 / 5
631
تگهای خبر: آموزش , الكترونیكی , سیستم , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403