تشکر وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل و تیم همراه اول بابت توسعه پلت فرم شاد

تشکر وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل و تیم همراه اول بابت توسعه پلت فرم شاد

به گزارش تجهیزات جانبی مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول که ابتکار طراحی و تولید پلت فرم شاد در دوره مدیریتی وی در اپراتور اول تلفن همراه رقم خورد، ضمن تشریح کامل بسترهای ارتباطی و ظرفیت های توسعه یافته در این اپراتور خصوصا در دو سال گذشته که با انتشار کرونا مواجه گردید، بازدیدکنندگان را، در این بازدید همراهی کرد.


صبح امروز یکم اسفند ۱۴۰۰، وزیر آموزش و پرورش به همراه هیأتی از معاونان و مدیران ارشد این وزارت خانه ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلت فرم های دیجیتال همراه اول و آشنایی با سکوهایی چون «روبیکا» و «ذره بین»، از نزدیک به تعامل با توسعه دهندگان سکوی «شاد» پرداختند و ضمن آشنایی با سناریوهای فنی توسعه این بستر پرترافیک بومی، دیدگاه ها و نیازمندی هایشان از منظر آموزشی را هم تبادل کردند.
یوسف نوری در جریان این بازدید اظهار نمود: از دکتر اخوان و تیم همراه اول تشکر می کنم که زمان تعطیلی مدارس در زمان شیوع ویروس کرونا، جایگزین خیلی خوب «شاد» را عرضه دادند تا اجرای امر آموزش گرفتار وقفه نشود.
مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول هم که ابتکار طراحی و تولید پلت فرم شاد در دوره مدیریتی وی در اپراتور اول تلفن همراه رقم خورد، ضمن تشریح کامل بسترهای ارتباطی و ظرفیت های توسعه یافته در این اپراتور خصوصا در دو سال گذشته که با انتشار کرونا مواجه گردید، بازدیدکنندگان را در کنار تیم معاونان و مدیران همراه اول، در این بازدید همراهی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.


1400/12/02
10:21:40
5.0 / 5
578
تگهای خبر: آموزش , اپراتور , تلفن همراه , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403