معاون جهاد كشاورزی قم:

۱۷۰۰ تن سهمیه روغن برای قم اختصاص یافت

۱۷۰۰ تن سهمیه روغن برای قم اختصاص یافت

به گزارش تجهیزات جانبی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم اظهار داشت: یکهزار و ۷۴۴ تُن سهمیه روغن برای قم اختصاص یافت که در چند روز آینده جذب آن به صورت کامل انجام و در فروشگاه های استان توزیع می شود.


حسین علی بیگی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، بیان نمود: روند توزیع روغن در فروشگاه های منتخب استان هم اکنون هم جریان دارد و در همین رابطه طی روزهای اخیر ۱۰۰ تُن روغن برای قم جذب و برای پاسخ به نیاز مردم توزیع شده است که این روند در ایام آینده با مشارکت گسترده مباشران فعال در این رابطه( افرادی که روغن را از کارخانه های تولید کننده دریافت و در شبکه فروش توزیع می کنند) در سطح بیشتری ادامه می یابد.
وی افزود: در مورد توزیع اقلام اساسی با برنامه ریزی صورت گرفته، سهمیه های خوبی برای استان درنظر گرفته شده که شامل کالاهایی همچون شکر، روغن و برنج است، حتی در زمینه روغن سهمیه استان نسبت به گذشته با رشد ۳۰ درصدی همراه بود تا شاهد کمبودی در این خصوص نباشیم.
وی اضافه کرد: در ارتباط با شکر هم برای تأمین نیاز خانوار یک هزار و ۷۰۰ تُن و برای مصارف صنف و صنعت ۲ هزار تُن سهمیه اختصاص یافت، همینطور در مبحث برنج یکهزار و ۴۰۰ تُن برنج خارجی شامل برنج هندی و تایلندی برای توزیع در سطح استان قم درنظر گرفته شد که در فروشگاه های منتخب موجود است.
بیگی اظهار داشت: همینطور از آغاز هفته توزیع گسترده ماکارانی در فروشگاه های استان قم شروع شده است و هیچ مشکلی در زمینه تأمین و توزیع این محصول برای پاسخ به نیاز مردم استان وجود ندارد.
وی بیان نمود: در زمینه تأمین و توزیع نان نیز، بازرسی ها با همکاری مجموعه های مرتبط همچون اتاق اصناف و سازمان صمت استان بر روی همه واحدهای نانوایی فعال در قم تشدید شده تا از هرگونه تخلف احتمالی همچون کاهش میزان پخت نان و یا تعطیلی بدون دلیل واحد جلوگیری شود و مردم بتوانند نان سنتی مورد نیاز خویش را به سادگی و با همان قیمت قبل تهیه کنند.
وی افزود: در همین رابطه حتی ساعت کاری بعضی از واحدهای نانوایی در قم بیشتر از قبل شده است تا سهولت دسترسی مردم به نان مورد نیازشان افزایش یابد؛ همه اقدام های لازم در این بخش انجام شده است تا شاهد افزایش عرضه و پاسخ گویی مناسب به نیاز مردم در این خصوص باشیم.
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم اظهار داشت: علاوه بر رصد کامل بازار استان و نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای عرضه کننده برای تأمین بموقع کالاهای مورد نیاز مردم، در زمینه کالاهای اساسی هم همیشه سطح قابل توجهی از این کالاها به صورت ذخیره در انبارهای استان موجود است تا شاهد کمبودی در عرضه این محصولات نباشیم.
وی تصریح کرد: مردم استان قم در زمینه تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خود هیچ نگرانی نداشته باشند چون که همه نیاز استان به این محصولات تأمین شده و به طور گسترده و مستمر عرضه می شود و حتی قیمت بعضی از این محصولات همچون شکر کاهش هم یافته است.
وی افزود: مردم عزیز استان می توانند هرگونه تخلف احتمالی در ارتباط با عرضه کالاهای مورد نیاز خود در بازار استان را از راه شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای پیگیری و برخورد قانونی لازم با افراد متخلف، گزارش کنند./


منبع:

1401/02/20
12:33:33
5.0 / 5
588
تگهای خبر: صنعت , فروش , قیمت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403