۱۸۰۰ کارمند مایکروسافت در آستانه اخراج

۱۸۰۰ کارمند مایکروسافت در آستانه اخراج

تجهیزات جانبی: مایکروسافت برای همسو کردن گروههای کسب وکار خود و سمت ها بعد از اختتام سال مالی این شرکت در 30 ژوئن، بعضی مشاغل را حذف می کند.



به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، مایکروسافت می خواهد استخدام برای سمت های دیگر را ادامه دهد و سال مالی جاری شمار کارمندانش را افزایش دهد.

این اخراج ها شامل کمتر از یک درصد از ۱۸۰ هزار کارمند مایکروسافت می شود و در گروههای مختلف شامل مشاوره و راه کارهای مشتری و شرکا صورت خواهد گرفت و در مناطق جغرافیایی پراکنده خواهد بود.

مایکروسافت در اطلاعیه ای اعلام نمود امروز ما تعداد اندکی حذف مشاغل داریم. مانند همه شرکتها، اولویتهای کسب وکار خودرا بطور مرتب ارزیابی کرده و برمبنای آن، تغییرات لازم را صورت می دهیم. این شرکت به سرمایه گذاری در کسب وکار خود و افزایش شمار کارمندانش در سال پیش رو ادامه می دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مایکروسافت در سالهای اخیر بطور معمول حذف مشاغل را مدت کوتاهی بعد از تعطیلات چهارم ژوییه در آمریکا اعلام نموده است. این شرکت اعلام نمود اخراج های اخیر ارتباطی به دورنمای اقتصادی تیره ندارد اما در ماه مه، روند استخدام در گروههای ویندوز و آفیس را آهسته کرده بود.




1401/04/21
22:49:02
5.0 / 5
346
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403