مجله بستری برای معرفی کانال ها در بله

مجله بستری برای معرفی کانال ها در بله

تجهیزات جانبی: به گزارش تجهیزات جانبی، مجله؛ بستر حمایتی برای کانال دارها و تولیدکنندگان محتوا است که محتواهای با کیفیت و مناسب را در دسترس همهٔ کاربران قرار می دهد.



به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از مهر، بله با هدف تقویت محتوای کانال ها و نشان دادن محتواهای باکیفیت به کاربران خود، خصوصیت جدید خود «مجله» را معرفی کرده است. «مجله»، یکی از بسترهای محتوایی بله است که تلاش دارد با گزیده کردن محتواهای مناسب بعنوان یک الگوی شاخص به کاربران و کانال داران خود نشان دهد برای رشد بهتر است محتوای خود را چطور تولید کنند.
امروزه تولید محتوای متنی تعاریف نوینی به خود گرفته است. استراتژی و ارائهٔ خدمات محتوا یعنی خلق اثری مفهومی و ماندگار در جهت اهداف تولیدکنندگان به صورتی که سبب شناساندن برند خود باشد. به صورت کلی میتوان گفت موفقیت تولید محتوا در رسانه های اجتماعی نیازمند پیاده سازی استراتژی و راه و روش مناسب برای تولید و عرضه محتوا است.
به نقل از روابط عمومی پیام رسان رسمی بانک ملّی ایران، بله، یکی از مهم ترین اقدامات در جهت بالا بردن کیفیت محتوا، ارائهٔ محتواهایی است که در آن اصول و استراتژی تدوین یک محتوای استاندارد رعایت شده است. نمایش محتواهای با کیفیت که توسط کانال داران بوجود آمده است، یکی از اقدامات بله برای تشویق و آموزش به سایر کانال داران است تا کیفیت محتوای خویش را بالا ببرند و مخاطب خویش را همراه تر کنند.
اپلیکیشن بله، با هدف گسترش و بهبود محتوا تلاش می کند تا با افزایش کیفیت محتوا و تسهیل استفاده از آن، کاربران زمان بیشتری را در این پلت فرم حضور داشته باشند و بستر مناسبی برای تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران شود.
امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله درباری نوع محتواهای قرارگرفته در مجله اظهار داشت: «محتواهایی در مجله قرار می گیرد که بیشتر از ۱۰۰۰ بازدید داشته باشد و ۲۴ ساعت از انتشار آن گذشته باشد. با در نظر گرفتن این شرایط، محتوایی که در عرض ۲۴ ساعت توانسته باشد، موردتوجه ۱۰۰۰ نفر قرار بگیرد، علاوه بر به روز بودن، محتوای باکیفیتی محسوب می شود؛ البته باید اشاره نمود که کانال هایی که در کمتر از ۲۴ ساعت هم تعداد بازدید ۱۰۰۰ نفر را ثبت می کنند، کانال های باکیفیتی به شمار می آیند؛ پس می توانند بعنوان یک نمونه برای کانال دارها و تولیدکنندگان محتوا محسوب می شوند.»
وی افزود: «برای دسترسی به مجله کافی ست کاربران در زبانهٔ جریان، به بخش کانال بروند. همینطور نحوه بروزرسانی مجله سه نوبت در روز در ساعات ۸ بامداد و ۱۷ عصر و ۲۲ شب است و همراه اخبار و محتواهای جذاب جاری مرتباً با محتواهای با کیفیت به روز می شود. با این ویژگی، بله می خواهد حس تنوع و ماجراجویی را در کنار دیگر خصوصیت های خود مثل ماجرا (استوری) به مخاطبان خود نشان دهد.»
تجملیان درباری برنامه های آینده مجله اشاره کرد: برای بهبود رابط کاربری خصوصیت مجله، در آینده، تفکیک مبحث محتواها، مکان بهتر، مشاهده موضوعات موردعلاقه و… در دستور کارمان قرار دارد تا این خصوصیت موردپسند مخاطبان با سلایق مختلف قرار گیرد.
اپلیکیشن بله، با عرضه خصوصیت های متنوع و ارتقای امکانات پیام رسانی، می خواهد به زیست بوم دیجیتال مردم تبدیل گردد و در تلاش است تا تمامی خدمات مورد نیاز امروزهٔ یک ایرانی را در این بستر را فراهم آورد.


منبع:

1402/08/30
08:50:10
5.0 / 5
286
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , خدمات , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403