رونمایی از قابلیت امتیازدهی كاربران راننده به كاربران مسافر اسنپ؛

رانندگان اسنپ به کاربران مسافر امتیاز می دهند

رانندگان اسنپ به کاربران مسافر امتیاز می دهند

تجهیزات جانبی: اسنپ با معرفی قابلیت جدید مدال مسافران به کاربران راننده این امکان را می دهد که همسفران خودرا در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آنها امتیاز دهند.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، کاربران مسافر برمبنای امتیازهایی که از کاربران راننده دریافت می کنند مدال های افتخاری با عنوان های خوش رفتاری و وقت شناسی می گیرند.
امکان امتیازدهی به کاربران مسافر همچون درخواست های کاربران راننده اسنپ در سالهای قبل بوده و افزوده شدن این توانایی می تواند سبب افزایش حس احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر شود. کاربران مسافر می توانند نتیجه امتیازهای دریافتی خودرا از کاربران راننده به صورت مدال هایی در اطلاعات حساب کاربری شان در اسنپ خود ببینند. قبل از این تنها کاربران مسافر اسنپ قادر به امتیازدهی به کاربران راننده بودند و بر طبق این امتیازها مدال هایی با عناوینی مانند راننده خوش رو، راننده راه بلد، ماشین تمیز و ماشین خوش دما به حساب کاربری کاربران راننده افزوده می شد. حالا، کاربران مسافران نیز با دریافت امتیاز از کاربران راننده اسنپ می توانند دو مدال خوش رفتاری و وقت شناسی را در حساب کاربری خود ببینند.
مدال خوش رفتاری
مدال خوش رفتاری به کاربران مسافری تعلق می گیرد که در نظرسنجی پایان سفر اپ کاربران راننده همیشه به عنوان افرادی با رفتار دوستانه و محترمانه شناخته می شوند. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آنها تقدیر می کنند.
مدال وقت شناسی
این مدال به کاربران مسافری اعطا می شود که همیشه بموقع در مبدأ حاضر می شوند. کاربران راننده از مسافرانی که بموقع در محل مبدأ سفر حاضر می شوند و آنها را منتظر نمی گذارند قدردانی و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می کنند. این مدال نشان دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت وقت شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.
چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر
در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادرند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می نماید. کاربران مسافر می توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه داشتن خودرو، وقت شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده قبل از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.
اسنپ با معرفی این توانایی جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می دهد و همیشه در تلاش است خدمات خودرا با بهره بردن از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربری متمایز کند.



منبع:

1403/05/23
13:05:52
5.0 / 5
230
تگهای خبر: تجربه , خدمات , سیستم , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403