یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتال

یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتال

تجهیزات جانبی: ویستامدیا با هدف تسهیل دسترسی جامعه به محتواهای فرهنگی و ایجاد تجربه ای تعاملی برای مخاطبان خود، همکاری جدیدی را با فیلیمو و میلی شروع کرد.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با تمرکز بر ارائه خدمات محتوایی، تجربه ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم آورده و تلاش دارد بوسیله ایجاد یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و خدمات دیجیتال را تقویت کند. طراحی و اجرای این همکاری، توسط «یلوادوایز» ویستامدیا و با مشارکت پلت فرم نمایش خانگی «فیلیمو» و وب سایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا «میلی»، در راه هم افزایی برای توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتال کشور، انجام شده است. در قالب این کمپین که با هدف افزایش آگاهی عمومی، پیشرفت سطح تعامل کاربران و تبدیل مخاطبان آنلاین به کاربران فعال، اجرا شده، یک صفحه اینترنتی اختصاصی طراحی شده است و کاربران با ورود به این صفحه و ثبت نام، امکان شرکت در رقابت را پیدا می کنند و با انجام مجموعه ای از ماموریت ها در بازه زمانی ۳۰ روزه، امتیاز جمع آوری می کنند. این امتیازها بصورت روزانه و در ساعت یک بامدادان بروزرسانی می شود و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه مجدد، جایگاه خودرا در جدول رتبه بندی ببینند. ماموریت های طراحی شده در این کمپین، شامل تماشای فیلم و سریال بوسیله اینترنت ایرانسل در پلت فرم فیلیمو، ثبت نام و احراز هویت در سامانه میلی، پس انداز طلا بوسیله این سامانه، خرید بلیت سینمای آنلاین از فیلیمو و همین طور دعوت از دیگران جهت شرکت در کمپین می شود. کاربران برمبنای میزان مشارکت در این کارها، امتیاز دریافت می کنند و در آخر دوره، ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان، برنده شمش طلا می شوند. «میلی» وب سایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا در ایران که اهدای جوایز این جشنواره را برعهده دارد، به سه نفر نخست این رقابت برمبنای امتیاز نهایی، به ترتیب ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ گرم طلا و به ۹۷ نفر دیگر برمبنای قرعه کشی مشترک میان سه برند، جوایزی بصورت شمش طلا اهدا می کند. ورود به این کمپین، تنها بوسیله ثبت نام در صفحه اختصاصی آن ممکن است و کاربران بعد از ثبت نام، با هر بار مراجعه، بصورت خودکار وارد حساب خود می شوند و امکان پیگیری وضعیت رقابتی خودرا دارند. کمپین «تماشای فیلیمو با ایرانسل طلایی شد!» با تمرکز بر خدمات دیجیتال، تجربه ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم آورده و تلاش دارد بوسیله یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و خدمات دیجیتال را تقویت کند. «ویستامدیا» در امتداد ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلت فرم های داخلی، به عنوان بازوی تولید محتوا و سرگرمی های دیجیتال ایرانسل تعریف شده و از شرکت های زیرمجموعه ایرانسل است. این شرکت تا حالا با چندین پلت فرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر کارهای ویستامدیا است که در امتداد سند توسعه ایرانسل در عرصه تولید محتوا، تعریف شده است. «یلوادوایز» بازوی تبلیغاتی هوشمند ویستامدیا با تأکید بر ظرفیتهای فنی و رسانه ای ویستامدیا در ایرانسل، درحال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن کاربران بجای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می شوند که در سالیان اخیر با تمرکز بر توسعه کمپین های هدفمند، تعاملی و داده محور، توانسته جایگاه خودرا به عنوان یکی از پلت فرم های نوآور تبلیغاتی در ایران تثبیت کند.


منبع:

1404/03/14
11:32:22
5.0 / 5
37
تگهای خبر: اینترنت , تجربه , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
لینک دوستان تجهیزات جانبی
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1404