ساخت 333 كیلومتر آزاد راه در مازندران

ساخت 333 كیلومتر آزاد راه در مازندران

تجهیزات جانبی: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت که طی هشت سال قبل 333 کیلومتر آزاد راه در این استان تولید شده است.


سهراب طور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعلام نمود.
وی وبا اشاره به افزایش روزافزن جمعیت و تردد خودرویی در جاده های ارتباطی مازندران، اضافه کرد: با توسعه راه های موصلاتی در قالب ساخت آزاد راه، علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جادهای، زمینه توسعه بیش از پیش این خطه شمالی کشور نیز فراهم گشته است.
طور همین طور اظهار داشت که از سال ۹۲ تاکنون، ۹۷۷ کیلومتر راه روستایی با صرف حدود ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در مازندران راه اندازی شد که این امر علاوه بر سهولت تردد و زمینه شکوفایی بیش از پیش مناطق روستایی، بیان کننده رویکرد دولت تدبیر و امید در تداوم خدمت رسانی به مناطق محروم است.
وی شمار زیرگذرهای راه اندازی شده از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید تا حالا در مازندران را ۱۶ مورد اعلام نمود و توضیح داد: برای اجرای این طرح نیز ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در نوع خود بسیار چشم گیر بوده و نقش موثری در افزایش ضریب ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای داشت.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت که همین طور در هشت سال قبل ۱۲ دوربرگردان با سرمایه گذاری حدود ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در جاده های ارتباطی مازندران راه اندازی شد.
وی ساخت ۹ دهنه پل با صرف ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار را هم از دیگر اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در بخش ایمن سازی راه های مازندران معرفی نمود.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که حدود هفت هزار کیلومتر آن راه روستایی و بقیه راه اصلی است.




منبع:

1400/02/25
11:20:45
5.0 / 5
556
تگهای خبر: هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403