برنامه خاموشی های احتمالی مازندران ۱۸ تیر

برنامه خاموشی های احتمالی مازندران ۱۸ تیر

به گزارش تجهیزات جانبی برنامه خاموشی های احتمالی استان مازندران برای روز جمعه ۱۸ تیر توسط شرکتهای توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران اعلام گردید.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایرنا، شرکتهای توزیع برق استان ها با هدف پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر خاموشی های مقطعی احتمالی به مدت ۱۲۰ دقیقه را تا زمان عادی شدن مصصرف اعمال می کنند که جدول این خاموشی ها به صورت روزانه منتشر می شود.
زمان خاموشی های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول هایی توسط شرکتهای توزیع برق هم اعلام می شود.
طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به علت اتفاقات و رخدادهای لحظه ای در شبکه حادث می شود و مشترکان محترم می توانند آنرا به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.
روز پنجشنبه ۱۷ تیر با اعمال برنامه های مدیریت مصرف در مازندران خاموشی های برنامه ریزی شده اعمال نشد.
برنامه خاموشی شهرستان های تحت پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در چارچوب یک فایل PDF و شهرستان های تحت پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است. با کلیک روی نام شهرستان ها می توانید برنامه خاموشی ها را مشاهده کنید.
شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار)
شهرستان رامسر
شهرستان تنکابن
شهرستان عباس آباد
شهرستان کلاردشت
شهرستان چالوس
شهرستان نوشهر
شهرستان نور
شهرستان محمودآباد


1400/04/18
14:10:42
5.0 / 5
536
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403