نحوه اعتراض نسبت به صورت حساب تلفن ثابت

نحوه اعتراض نسبت به صورت حساب تلفن ثابت

به گزارش تجهیزات جانبی مالک یا مستاجر تلفن ثابت برای دریافت صورت حساب به روز میان دوره و انتهای دوره خود می تواند از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران مراجعه نموده و درصورت شکایت نسبت به ریز صورت حساب تماسهای خود به تکمیل فرم حضوری اقدام نماید.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، مشتریان شرکت مخابرات ایران می توانند برای دریافت صورت حساب به روز (میان دوره) و انتهای دوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه نموده و در قسمت مخابرات من ثبت نام کنند. با عنایت به این که صورت حساب تلفن ثابت در دوره های یک ماهه صادر می شود، ضروریست برای پیشگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورت حساب به صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین شده از راه سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همینطور از راه تلفن همراه با کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع پرداخت گردد.
امکان دارد پیش بیاید که میزان کارکرد و مبلغ پرداختی یا کارکرد تلفن ثابت به نظر مشترک عادی نباشد. در این صورت مشترکان تلفن ثابت که با دریافت ریز صورت حساب مکالمات شهری، بین شهری و بین الملل خود مغایراتی در آن مشاهده می کنند می توانند نوع اعتراض یا شکایت خویش را با رفتن به مرکز مخابرات مربوطه و پر کردن فرم مورد نظر، به صورت مکتوب مشخص و به مرکز محل سکونت خود عرضه کنند.
در این صورت کلیه اقدامات و بررسی های لازم در اسرع وقت توسط مخابرات در مرکز مورد نظر انجام خواهد گرفت و پاسخ نهایی به مشترک داده خواهد شد. همینطور در صورت لزوم، سوابق جهت دریافت تصمیم به کمیسیون رسیدگی به شکایات ارسال می شود.



1400/05/27
23:43:40
5.0 / 5
170
تگهای خبر: تلفن همراه , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1400