مدیرعامل شركت بازرگانی دولتی ایران:

۲۲ هزار میلیارد تومان پول گندمکاران پرداخت گردید

۲۲ هزار میلیارد تومان پول گندمکاران پرداخت گردید

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز ۸ هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم های خریداری شده به حساب کشاورزان طی دو روز گذشته اطلاع داد و اظهار داشت: تابحال بیشتر از ۲۱ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان به حساب گندم کاران سراسر کشور واریز شده است.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از خبرگزاری ایرنا از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ «سید سعید راد» با بیان این که تابحال دو میلیون و ۳۲۹ هزار تن از این محصول راهبردی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است، اضافه کرد: مبلغ کل خرید تابحال به ۲۴ هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن اشاره به این که استان خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و ۳۳۴ هزار تن گندم، پیشتاز استان ها در تحویل این محصول راهبردی است، اظهار نمود: به ترتیب استانهای استان فارس، ایلام، کرمان و گلستان بعد از استان خوزستان در رتبه های بعدی قرار دارند.
راد با اشاره به اینکه تابحال ۲۶ استان کشور وارد عملیات خرید تضمینی این محصول راهبردی شده اند، خاطرنشان کرد: مراکز خرید استانهای مذکور تا این مقطع از سالجاری زراعی، ۳۵۶ هزار محموله از کشاورزان گندمکار در این استان ها، خریداری نموده اند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تکیه بر این که تابحال بیشتر از ۸۸ درصد از پول گندم های خریداری شده به حساب گندمکاران واریز شده است، تصریح کرد: کمتر از ۱۲ درصد باقی مانده از مطالبات این عزیزان هم بزودی پرداخت خواهد شد.

1401/03/11
14:10:33
5.0 / 5
592
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403