مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شركت ملی گاز ایران:

آمادگی برای تولید و فرآورش گاز در فصل های سرد سال ضروریست

آمادگی برای تولید و فرآورش گاز در فصل های سرد سال ضروریست

به گزارش تجهیزات جانبی ایرنا- مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: باید با همدلی و کارگروهی برای تولید مستمر و حداکثری و فرآورش گاز به استقبال فصل سرد سال حرکت کرد.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز سه شنبه به نقل از احمد زمانی در نشست تخصصی بررسی چالش ها و مشکلات مهم پالایشگاه ششم پارس جنوبی اضافه کرد: یکی از اولویت های بسیار مهم و کلیدی، آمادگی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت فرآورش حداکثری گاز و آرامش و آسایش هموطنان در فصل های سرد سالجاری است و این مهم به آمادگی کامل نیاز دارد.
وی اظهار نمود: پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه ریزی های دقیق و منسجم برای تعمیرات اساسی، حالا برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می کنند و امید می رود این اصل مهم با موفقیت به سرانجام مطلوب برسد.
وی بیان نمود: مدیران پالایشگاهی باید در حرکت جهادی با صداقت و هوشیاری کامل مسائل را پیگیری و با آمادگی حرکت به سمت روزهای سرد زمستان را آغاز کنند.
زمانی تصریح کرد: مباحثی که در کاهش تولید نقش و تاثیربسیار منفی دارند شناسایی و در کوتاه ترین بازه زمانی برطرف می شود.
وی اظهارکرد: همه ما یک تیم هستیم و نگرانی ها و چالش ها درسایه همدلی، هم بستگی و کار منسجم تیمی باید به سمت بهبودی سوق داده شود.
جذب ۱۷۳ نفر از فارغ التحصیلان صنعت نفت درمجتمع گاز پارس جنوبی
مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده، شرایط جذب ۱۷۳ نفر از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت برای اشتغال در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوب فراهم و اقدامات اولیه جذب و بکارگیری این افراد در دست اقدام است.
وی افزود: همینطور برنامه ریزی برای مصاحبه حدود ۳۰۰ نفر دیگر از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت هم در دست اقدام است که از این تعداد پیشبینی می شود حدود ۱۰۰ نفر شرایط جذب آنان برای مجتمع گاز پارس جنوبی فراهم گردد.
زمانی با اشاره به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی به نماد افتخار و عزت در کشور تبدیل گشته و تمام نگاه ها امروز به پارس جنوبی است اظهار داشت: مسائل مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه منابع انسانی و عملیاتی درسایه همدلی و کارگروهی برطرف می شود.
وی اظهار نمود: باید فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی کارکنان و متخصصان در این مجتمع بزرگ مشخص و دیده شود و تمام مدیران برای مرتفع ساختن مشکلات کارکنان گام بر دارند.
زمانی خاطرنشان کرد: مسائل حوزه منابع انسانی با برنامه ریزی دقیق و منظم طبقه بندی و اولویت بندی شده و متناسب با این طبقه بندی، برای حل آنها تلاش می شود.


منبع:

1401/05/11
14:33:31
5.0 / 5
443
تگهای خبر: دانشگاه , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403