دستاوردهای دولت در دیار علویان؛

دولت سیزدهم در یکسال گذشته حدود چهار هزار شغل در بابل ایجاد کرد

دولت سیزدهم در یکسال گذشته حدود چهار هزار شغل در بابل ایجاد کرد

به گزارش تجهیزات جانبی، فرماندار بابل اظهار داشت: دولت سیزدهم در یکسال اخیر در زمینه اشتغال پایدار نزدیک به چهار هزار شغل در بابل به وجود آورده است.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایرنا ؛ قاسم عزیز زاده گرجی دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: عملیات اجرائی ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن که هر واحد آن ۸۵ متری می باشد، همزمان با هفته دولت در بابل شروع می شود و این واحدها در اختیار افرادی قرار می گیرد که پروسه ثبت نام آنها انجام شده است.
فرماندار بابل اظهار داشت: فاز دوم راه اندازی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بابل پس از نهایی شدن دریافت زمین در مناطق دیگر شهرستان بابل وارد مرحله اجرا می گردد.
عزیززاده گرجی اضافه کرد: در هفته دولت ۴۴ طرح تولیدی، کشاورزی، آموزشی و زیرساختی در بابل با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: همین طور عملیات اجرائی ۱۶ طرح با اعتبار ۴۳۱ میلیارد تومان در هفته دولت در بابل شروع می شود.
فرماندار بابل بیان کرد: کلنگ زنی سد سجادرود در بندپی شرقی بابل و شروع عملیات اجرائی ۴۰۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی همچون طرح های مهم هفته دولت می باشد که عملیات اجرائی آنها شروع می شود.
عزیز زاده گرجی اضافه کرد: همین طور دولت برای گروههای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در مناطق محروم در یک سال اخیر ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پرداخت کرده است.
شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد.


منبع:

1401/05/31
20:13:59
5.0 / 5
449
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403