دلیل قطع خطوط تلفن ثابت برخی مشترکان طی چند روز اخیر

دلیل قطع خطوط تلفن ثابت برخی مشترکان طی چند روز اخیر

تجهیزات جانبی: طی روزهای گذشته برخی از مشترکان اعلام نموده اند که تلفن ثابت آنها قطع یا یک طرفه شده و این مشکل با پرداخت بدهی صورت حساب و مراجعه به مخابرات منطقه هم برطرف نشده است.



محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت گو با ایسنا، درباره ی علت این مساله اظهار داشت: بطور کلی برای خطوط مشترکین ما با هر مبلغی که صورت حساب دارند، درصورت عدم پرداخت در دو دوره متوالی طبق مصوب ۲۰۷ مشمول قطع تلفن می شوند.

وی اضافه کرد: حداقل اعتبار مکالمه با مبلغ یک میلیون ریال با میانگین سه دوره آخر برای کارکردهای بالا درنظر گرفته می شود؛ یعنی طبق مصوبه ۲۰۷ اگر مشترکی صورت حساب دو دوره قبل را با هر مبلغی پرداخت نکند، تلفنش قطع و یک طرفه می شود.

او افزود: همیشه برای مشترکان در هر دوره ای پیامکی ارسال و صورتحساب اعلام می شد اما این دوره به سبب مشکلات فنی این ارسال پیامک با تأخیر انجام شد و متاسفانه برای برخی از مشترکان هم پیامک ارسال نشده و در نهایت تلفن آنها قطع شد اما با تدابیر اندیشیده شده تلفن مشترکان بدهکار تا روز شنبه قطع نمی گردد.

بیدخام در ادامه اظهار داشت: این دوره هم یک هزینه افزایش حداقل نگهداری هم برای استان تهران طبق مصوبه تنظیم بازار داشتیم که ۲۰ هزار تومان است اما به سبب این که پیامکی برای مشترکان ارسال نشده، این مبلغ به عنوان مبلغ قطعی تلفن منظور نمی گردد.





منبع:

1401/07/10
11:19:05
5.0 / 5
368
تگهای خبر: شركت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
لینک دوستان تجهیزات جانبی
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403