مدیركل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات:

۵۰۰۰ روستای کشور با مشکل اینترنت مواجهند

۵۰۰۰ روستای کشور با مشکل اینترنت مواجهند

به گزارش تجهیزات جانبی، خراسان رضوی مدیرکل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات اظهار داشت: حدود 5000 روستا درکل کشور با مشکل اینترنت مواجهند.


ایرج روحی ظهر امروز ۱۶ آبانماه در بررسی مشکلات حوزه ارتباطی بخش بایگ و روستای حصار تربت حیدریه اضافه کرد: تمام تلاش خودرا به کار گرفته ایم که تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ مشکلات پیش روی اینترنت روستایی را مرتفع نماییم.
وی اشاره کرد: بصورت ویژه در بخش بایگ اینترنت ۴G روستای حصار و روستای بسک تا آخر سال راه اندازی خواهد شد.
مدیرکل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات همین طور درباب وضعیت اینترنت روستایی در کشور اظهار داشت: حدود ۵۰۰۰ روستا درکل کشور با مشکل اینترنت روبرو هستند که در تلاش هستیم این مشکل را تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ مرتفع نماییم.
وی اشاره کرد: در این سفر قرار شد خط فیبر نوری روستاهای خورشبر و سرخ آباد نیز اجرائی و در روستای فدیهه نیز نسبت به افزایش پهنای باند اینترنت روستا اقدام گردد.
محمد شمسایی، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال شرق کشور هم درباب مشکل آنتن دهی و اینترنت در قسمت هایی از شهر بایگ اظهار داشت: ساختار دکل مخابراتی موجود شهر بایگ به گونه ای است که امکان افزایش ارتفاع آن مقدور نیست.
وی با اعلان اینکه وضع موجود دکل مخابراتی باعث شده که قسمت هایی از شهر با مشکل آنتن دهی و اینترنت مواجه باشند، اضافه کرد: در این سفر تائیدیه تغییر دکل با ارتفاع مناسب صادر شد که امیدواریم با اجرائی شدن این مصوبه مشکلات موجود در شهر بایگ از این حیث به زودی مرتفع شود.




منبع:

1401/08/17
09:27:47
5.0 / 5
393
تگهای خبر: اینترنت , تنظیم مقررات , وزارت ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403