اختلال برخی پیام رسان های داخلی رفع شد به گزارش تجهیزات جانبی، بررسی ها از آن حکایت می کند که اختلال رخ داده دربرخی از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی رفع شده است و پیشبینی می شود اختلال سایر پیام رسان ها هم بزودی برطرف شود. به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیام رسان های داخلی از جمله، ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و برخی شبکه های اجتماعی مانند ویراستی و روبیکا از ساعات پس از ظهر روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت از دسترس خارج و کاربران آنها گرفتار مشکل شدند. علت این امر از جانب مسؤلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل در شبکه تأمین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام گردید. با گذشت چندین ساعت از ایجاد این اختلال، بررسی ها از آن حکایت می کند که اختلال رخ داده در بعضی از پیام رسان ها رفع شده است. در همین رابطه محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار داشت: سکوهای بله، آیگپ، گپ و سروش پلاس، همینطور شبکه های اجتماعی ویراستی و روبیکا درحال خدمت رسانی هستند و پیام رسان ایتا هم در کوتاهترین زمان ممکن رفع مشکل خواهد شد. وزیر ارتباطات هم از ساعات پیش شخصاً در محل دیتاسنتر حضور دارند و از نزدیک بر عملیات فنی تیم های مستقر نظارت دارند. منبع: تجهیزات جانبی 1402/02/12 11:35:55 5.0 / 5 622 تگهای خبر: شركت , فناوری , فناوری اطلاعات , وزارت ارتباطات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط آیفون قربانی افزایش قیمت تراشه حافظه سامسونگ می شود وزارت ارتباطات از توان بخش خصوصی در امور غیرحاکمیتی استفاده کند سریع ترین جت غیرنظامی با سرعت نزدیک به مافوق صوت معرفی گردید ارائه موبایل پرچمدار هواوی با تراشه ارتقا یافته داخلی نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۱ فرستادن بازخورد