بیشتر از ۱۸۶ میلیارد تومان وام خسارت كرونا در لرستان پرداخت گردید

بیشتر از ۱۸۶ میلیارد تومان وام خسارت كرونا در لرستان پرداخت گردید

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: ۱۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزانقیمت جبران بخشی از خسارت های کرونا توسط ۱۹ بانک دولتی و خصوصی این استان پرداخت گردید.


بهزاد منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: اقداماتی به منظور تثبیت اشتغال افرادی که بعد از انتشار کرونا گرفتار مشکل شدند، از جانب نهادهای مربوطه صورت گرفت و تسهیلاتی برای جبران مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در نظرگرفته شد.
وی عنوان کرد: در این راستا بیشتر از ۱۸۶ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل و کسب و کارهای صدمه پذیر کرونا پرداخت و منجر به تثبیت بیشتر از ۲۴ هزار فرصت شغلی در لرستان شد.
منصوری افزود: برای افرادی که به صورت موردی جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی و تثبیت شغل اقدام نموده اند، از جانب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مذاکراتی انجام می شود تا آنها هم بتوانند علاوه بر تثبیت شغل، تسهیلات لازم را دریافت نمایند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: همینطور تلاش شد بخشی از مشکل تعدادی واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی استان هم که فعالیت اقتصادی آنها با وقفه روبرو شده است با دریافت این تسهیلات جبران شود.
وی ضمن اشاره به اینکه روند پرداخت تسهیلات همچنان ادامه دارد عنوان کرد: برخی واحدها و مشاغل استان، تمایل کمتری برای دریافت این اعتبارات دارند اما در هر صورت آمادگی پرداخت در بانکهای لرستان وجود دارد.
تا سوم بهمن ماه ابتلای قطعی ۶۳ هزار و ۲۰۶ لرستانی به کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۳۱۷ نفر جان باخته اند.
بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید ستاد استانی مدیریت کرونا، شهرستان های خرم آباد، ازنا، الیگودرز، دلفان و سلسله در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
همچنین شهرستان های بروجرد، کوهدشت، دورود، پلدختر، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی شیوع کرونا هستند.


1399/11/06
14:47:26
0.0 / 5
537
تگهای خبر: آموزش , صنعت , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403