وزیر راه:

نگاه لجستیكی به توسعه را به رویكرد دانش بنیانی تبدیل كردیم

نگاه لجستیكی به توسعه را به رویكرد دانش بنیانی تبدیل كردیم

به گزارش تجهیزات جانبی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی، تحقیقاتی و فناوری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: ما نگاه لجستیکی به توسعه را به رویکرد دانش بنیانی تبدیل کردیم.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایرنا، مراسم رونمایی از سند تحول آموزش بامداد امروز (سه شنبه) در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه علم و صنعت و معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی انجام شد.
در این مراسم سند تحول آموزش در حوزه ریلی در حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات و فناوری به امضا رسید.
محمد اسلامی که امروز در این مراسم حضور داشت، اظهار داشت: ما نگاه لجستیکی به توسعه را به رویکرد دانش بنیانی تبدیل کردیم تا بدین ترتیب مطالبه گری برای توسعه و پیشرفت را بوسیله حرکت پژوهشی پایه گذاری نماییم.
وی اظهار داشت: ما در شرکت راه آهن با ایجاد دغدغه در فکر و رفتار سازمانی و فردی توانستیم برای تحقیقات نتیجه گرا قدم برداریم.
اسلامی گفت: مرکز جهادی پیشرفت راه آهن که امسال راه اندازی شد مرکزی مهم در امتداد رشد و توسعه فناوری و ارتباط آن با اجرا شمرده می شود و کانون تلاقی نخبگی و خبرگی است.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این سبب می شود جریان پیشرفت و توسعه و تعالی راه آهن به خوبی هدایت شود.
وی به تفاهمنامه امروز اشاره نمود و اظهار داشت: این تفاهمنامه کمک می نماید تا ظرفیت دانشگاهی در جهت شکوفایی منابع انسانی و رشد صنعت و خلق توسعه گام بردارد.



منبع:

1399/11/07
13:36:30
0.0 / 5
936
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403