۱۶۰۰ میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر خشك آپرین

۱۶۰۰ میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر خشك آپرین

به گزارش تجهیزات جانبی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قرارداد 1600 میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر خشك آپرین، اظهار داشت: تا دوسال آینده سیلو به ظرفیت 350 هزار تن در این بندر خشك راه اندازی می شود.


«سعید رسولی» عصر امروز و پس از امضای تفاهم نامه همکاری راه آهن با شرکت تایدواتر برای حمل ریلی غلات از بنادر به مرکز لجستیک آپرین، اظهار داشت: باتوجه به مزیت های باارزش توسعه شبکه ریلی این قرارداد بسیار باارزش است.
وی با اعلان اینکه سرمایه گذاری در حوزه ریلی منجر به آشکار شدن مزیت حمل ریلی بار خواهد شد، اظهار داشت: اینکه در شرایط سخت تحریم امضای این تفاهم نامه محقق شد، بسیار باارزش است.
مدیرعامل راه آهن خبر داد: از زمان شروع مذاکره راه آهن با شرکت تایدواتر تا امروز که مراسم امضا و انعقاد تفاهم نامه است، دو ماه زمان برد و بر این اساس با حجم سرمایه گذاری ۱۶۰۰ میلیارد تومانی در مدت دو سال این تفاهمنامه اجرایی می شود.
به گفته رسولی این تفاهم نامه شامل اتصال شبکه ریلی و ساخت سیلو در دو فاز به ظرفیت ۳۵۰ هزار تن است.
مدیرعامل راه آهن اظهار داشت: آپرین یکی از ۱۸ پهنه لجستیکی است که شورای عالی ترابری به راه آهن سپرده است تا ماموریت خودرا بعنوان بندر خشک و دهکده لجستیک آغاز کند و امروز با این سرمایه گذاری یک نقطه عطف در فعالیت حمل و نقل ریلی داریم.




منبع:

1399/04/23
20:43:27
5.0 / 5
1559
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403