انتقال مشکلات مردم به مسئولان لازمه رفع مشکلات است

انتقال مشکلات مردم به مسئولان لازمه رفع مشکلات است

ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی اظهار داشت: مسئولان ارزیابی عملکرد و بازرسان در هر استان با انتقال مشکلات مردم به مسئولان در رفع مشکلات نقش آفرینی کنند.


مهری طالبی دارستانی پنجشنبه در حاشیه بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر سمنان به خبرنگاران عنوان کرد: درصد قابل توجهی از مسئولان نیازهای مردم را نمی دانند و تا وقتی که این نیازها به اطلاع مقامات بالادستی نرسد، نمی توان به حل مشکلات امیدوار بود.
وی خاطرنشان کرد: بازرسان، ارزیابان عملکرد و پاسخگویی به شکایات در استان ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که اگر به خوبی به رسالت خود عمل کنند، خیلی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید فراوانی بر تبادل نیازهای مردم و انتقال نتایج ارزیابی عملکرد از جانب بازرسان استانی به وزارت خانه دارند.
طالبی دارستانی تصریح کرد: رفع مشکلات جامعه و توجه به نیازهای جامعه، اصل بازگشت به تمدن اسلامی است و این راهبرد در وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می شود.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.
به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از خبرگزاری ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کردند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا گردند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.
شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی بودند.
سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رئیس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرد و سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم برای بازدید از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری به شهرستان های سمنان و مهدیشهر سفر کرد.

1400/08/13
20:33:10
5.0 / 5
679
تگهای خبر: آموزش , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403